VÄLKOMNA!

Postat av Clara | 2011-04-30 @ 20:52:05 | Allmänt | Kommentarer (0)

Bild: Celine, från framridningen på en dressyrtävling förra sommarn.

Hej startar en häst blogg här för er som vill följa mig och tycker de är kul med hästar. Jag heter Patricia Björkman, är 15 år och bor i Fagersta som ligger i Västmanland (för er som kanske sett mig på tävlingar). Jag bloggar inte bara här utan har en vanlig blogga oxå där jag bloggar om livet utan hästar typ. Den bloggen hittar ni här om ni vill kika. Jag är väl förövrigt en väldigt go' och gla' som lever livet.

Min heest eller rättare sagt ponny då heter Celine, bara Celine. Hon är ett sto och importerad från holland 2007 och har alltså vart i Sverige i 4 år, född 1997, 135,5 i mankhöjd, c-ponny alltså. Hon är en rikigt pärla med världens största personlighet måste jag säga. Jag har haft na' i två år nu och vi känner väl varann riktigt bra nu. Vi pratar samma språk utan och ens säga någonting om man säger så. Hon är min bästavän och de här är min blogg om oss tillsammans hur bra blir de inte då, eller vad säger ni?


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin