Resultat från hopptävlingen!!

Postat av Clara | 2011-08-27 @ 17:09:09 | Hopptävlingar | Kommentarer (2)

WIHOO - är ni redo på att få höra lite resultat från idag eller??? Har vart hemma tävling i hoppning idag för er som inte vet (hann inte blogga igår om det), startade en LD och en LC. 

LD - Hon va på bra humör, hon va inge stressad när vi skritta runt bland transporterna som hon brukar bara, pigg och positiv på hinder. Framhoppningen gick bra och inne på banan så gick det lika bra. Hon fick ett cp språng på trean men det gjorde inget tyckte jag. Sen hoppa hon alla andra hinder jättebra! Så vi fick en blå/gul rosett eftersom det va en bedömning A. Jättenöjd med den här ritten, vi har du haft det supersvårt ett tag nu och äntligen så börjar det gå bättre! :D

LC - Hon va lite positiv och glad. Dock började hon blir lite trött pågrund av värmen och jag (dum som jag är) skiter i och sätta på mig handskarna och mina tyglar är helt av gummi så direkt när jag blev svettig så gled jag bara med händerna.. - JAG HADE INGET GREPP ÖVERHUVUDTAGET!!! - så inne på banan stannade hon på första (skit stopp) sen hoppar hon hela banan fram till sjuan där hon stannar för det va lång sträcka och hon gasar på och jag kan inte bromsa för jag bara glider med händerna. Men hon hoppar det på andra försöker och sen hoppar hon sista jättebra. Så jag är super nöjd men den här rundan oxå eftersom det mest va mitt fel eftersom jag glömde handskarna. Det är faktiskt första gången vi går runt en LC på väääääldigt länge.

Så jag är super nöjd med dagen och Celine har verkligen haft roligt och det betyder mest!!

Mamma har filmat båda rundorna så filmerna kommer upp när mamma laddat upp dom på youtube, sen har vickan (proffsfotografen i stallet) vart där och tagit kort hela dagen + att sanna tog några bilder i fösta klassen. Sååå bilder och filmer kommer sen.

Datorn är seg så kommer bilder när datorn vill sammarbeta!!



Kommentarer
Postat av: Gotlänning

ååh vad kul när filmerna kommer :)

2011-08-27 @ 20:21:59
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Vad roligt att du är nöjd! :D

2011-08-29 @ 10:04:27
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin