God morning sunshines!

Postat av Clara | 2011-12-31 @ 11:48:00 | Patricias inlägg | Kommentarer (1)

Hej allihopa, sovit gott? Det har jag i alla fall. Idag är det sista dagen på året. Spännande, tror ni jorden kommer gå under 2012? Haha vi satt och prata om det i skolan och ju mer vi prata ju mer stämde allt. Fan. Men jag tror inte på det men snacka om skönt sista dagen på 2012 när man vet att det onte va sant. 

Nu slutar vi snacka skit. Vad ska ni göra idag då? Supa? ;)
Jag ska sitta hemma och ha jättetråkigt. Jag har kvällsjouren idag och morgonjouren imorgon. Hur lyckat kan det vara liksom. Vi ska äta gott här hemma i alla fall så det får väl vara min underhållning... mat.

Idag ska jag ut till stallet vid två ungefär. Vet inte riktigt vart jag ska rida men kanske rider ut en snabbis bara eller släpper henne i ridhuset. Aja onödigt inlägg. Hejdå!

Jag vill ha snö!



Kommentarer
Postat av: celine

din häst har ett otroligt fint namn :)



fin blogg !

2012-01-02 @ 11:03:01
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin