Sandra träningen igår..

Postat av Clara | 2011-12-15 @ 19:05:18 | Träningar | Kommentarer (1)

Hej.. har inte haft tid och bloggat förrän nu. Men nu är jag här. Igår va det sandra träning (hoppning alltså). Det gick jättebra hela tiden. Sen i slutet hoppade vi en bana, först lågt sen höjde hon. Och sista rundan så vart jag llite nervös för det vart lite högt enligt mig. Men det gick bra även fast vi fick några stopp. Men sandra sa det att hon har aldrig haft så fina språng som idag. Celine är ju känd för sin dåliga hoppteknik.. hehe.

Sen har vi pratat massa betyg dom senaste dagar i skolan. Jag fått veta några betyg. B l a har jag typ VG i allt utom spanska och bild där har jag MVG. Ganska nöjd men nästa termin ska det fan va fler MVGn!!



Kommentarer
Postat av: jessica

åh vilka fina bilder :D!

2011-12-15 @ 19:25:36
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin