Måndag

Postat av Clara | 2011-07-18 @ 17:18:39 | Allmänt | Kommentarer (2)

Hej alla goa och glada läsare.. Jag bokstavligen älskar er, jag blir så peppad ska ni veta! Och för någon dag sen fick jag ett sms av mamma "Är du in och kolla din hästblogg? Folk kommenterar hela tiden och ställer frågor" Haha min mamma håller koll på det såklart!

Idag är det måndag och det är moligt och regnar om vart annat. Men det stoppar inte oss från att ha kul. Jag och Robin har vart på stan och shoppat. Hade endast 1100:- med mig idag hade inte hunnit få nå mer av mamma men det räckte långt.. allt va nästan på rea, fick b l a ett par shorts för 69:- det va rea på rean ;)

Vi ska ner och shoppa mer på fredag kanske för mamma ska sätta in pengar på mitt kort. Då ska jag köpa en Jetset klocka.. någon som vet vad jag menar? Skit snygga klockor. Min pojkvän köpte en idag och det va rea så jag ska köpa en sen, en vit tror jag det blir!


Kommentarer
Postat av: jessica

ursäkta för sent svar, men nu är ja hemma i sverige :)

sv: ja jag hade de jätte kul :D!

2011-07-18 @ 17:32:00
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

vad är det för textstil på texten "dressyr hoppning galopp" :)? skit snygg header btw ;D

2011-07-18 @ 21:24:55
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin