Onsdagens ridpass

Postat av Clara | 2011-06-29 @ 21:48:48 | Träningar | Kommentarer (1)

Hej. Idag har vi haft super väder, inte ett moln på himlen och 30 grader i solen typ. Jag legat hemma hos farmor på hennes veranda och solat hela dagen. Så nu ser jag ut som en kräfta, min mage är as brun, men det svider fint i mitt ansikte. Men jag klagar inte, älskar sol!

Dock klagar jag lite då jag höll på och dö när jag red. Idag var det ju hoppning för Sandra. Det gick jättebra, hoppade fint. Orkar inte riktigt skriva allt för jag är så trött, men det gick bra idag i alla fall och jag är nöjd. Evelina va så gullig och ville ta kort med min kamera. Hehe hon fick i alla fall några bra bilder :)


Kommentarer
Postat av: maja

Gud så fia ni är!!:)En fråga bara var har du köpt den där T-shirten så himla snygg!!!:)

2011-06-29 @ 22:45:26
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin