Min älskling!

Postat av Clara | 2011-05-27 @ 19:16:32 | Träningar | Kommentarer (1)

Åh vad jag älskar min ponny! Idag hoppade jag på volten. Lisa följde med och byggde (hehe) och hjälpte mig lite. Och jag visa ju igår hur vi skulle ställa upp hindrena. Först fyra hinder som stutts sen ett galoppsprång till en oxer. Först körde vi på lågt och värmde upp.. sen höjde vi stuttsen till 50-60 kanske och oxern lika så. Hon hoppa jättebra och vi hade liksom en bra känsla. Sen hoppade vi en jätterolig låda med stjänor på ena sidan och nyckelpigor på andra, den kanske var 70 hög. Sen höjde vi och gjorde en liten bana av de. Hon hoppade allt och de sluta med att vi hoppade oxern på 1m i slutet, hon hoppade det jättefint så sen sänkte vi och tog de en gång till sen travade jag av henne. Hon var super duktig och nu känns de bra till på söndag. 

Här kommer en film på mig och Celine när vi hoppade 1m för första gången tillsammans. Tog ju inga bilder idag så jag ville visa någonting i alla fall. Detta är snart 2 år tillbaks så de va ett tag sen.. i alla fall 1,5 år sen. 



Kommentarer
Postat av: hamreryttarna - elin

sv: vi gör tyvärr inga länkbyten men om du kommenterar mycket kanske du lyckas bli veckans länkning;) lycka till isåfall<3

2011-05-27 @ 20:40:08
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin