Resultat 29/5

Postat av Clara | 2011-05-30 @ 12:14:46 | Hopptävlingar | Kommentarer (3)

Okej här kommer resultaten från igår.

LD - hon va jättefin på frahoppningen, visa framåtbjudning och suget till hinrena. Hoppade inte fram så jättemycket utan hoppade bara tills de kändes bra. Sen inne på banan hoppade hon jättefint alla hinder, ända fram till  sista hindret som var en plank (ett vitt plank med en grön grej i mitten) som hon stannade på. Hon stannade flera meter i från typ, sen red jag mot de igen och då hoppade hon. Så det var mer att "titt-stopp" än dumheter som de har vart på sistone så jag är super nöjd med den här rundan ändå, kändes som jag var nolla typ.

Lagklassen (LD)
- Här fick jag värsta bra galoppen och hon ville liksom va med och ta egna intiativ och de är ju super bra. Så den här klassen red jag tills jag knappt kunde andas. Och vi kom runt nolla med 47 stilpoäng, men de låg rätt lågt fast de va inte jättebra poäng heller. Stog att jag tog lite snäva svängar ibland och att jag skulle släppa lite i tyglarna över hindret och jag ser på filmen att jag håller lite mycket över hindrena men de brukar jag inte göra, tror jag var så himla fokuserad på att rida tills jag dog att jag inte tänkte på de, men jag drar henne inte i munnen !!

Här kommer filmen från lagklassen.. fick ett konstigt hopp oxå på trean ;)



Kommentarer
Postat av: Maja<3

Grattis och va fint du red!!

2011-05-30 @ 13:24:23
Postat av: Elin

Kul att tävla :D

2011-05-30 @ 15:20:20
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Fin runda! :)

2011-05-30 @ 20:28:44
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin