VIKTIGT

Postat av Clara | 2011-05-30 @ 16:49:15 | Allmänt | Kommentarer (1)




SVAR: Hej! Nu är det jättemånga som har frågat om jag gör gratis designer men det gör jag inte, och jag gör inte för pengar heller. Jag har gjort åt kompisar och mig själv då, men inte fler. Detta är endast pågrund av att jag inte har tid. Men då kom jag på den underbara idén att jag kan ju tävla ut desginer lite då & då..

Svaret på din andra fråga tar jag med dig om du hör av dig utan att vara anonym så kan jag hjälpa till, det gör jag så gärna så :)

Eller ett annat förslag är väl att jag börjar ta betalt för designer. Man kan typ ta 30:- för en header och 80:- för en hel design. Det är väl inte dyrt? 

Bestäm ni.. jag är öppen för förslag..



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar bäst förslaget om att tävla ut, för jag får inte köpa saker för riktiga pengar på internet.... :)

2011-05-30 @ 17:49:22
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin