Globen horse show 2011

Postat av Clara | 2011-11-23 @ 09:58:23 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jahapp, hej på er! Som jag kanske inte berättat så är jag med min bästa vän Lisa och hennes familj i stockholm just nu. Vi kom hit igår och va i Globen hela kvällen för att repa. Lisa och hennes Svettis ska nämligen vara med i showen och i shettisgaloppen. Jag tycker det är skit häftigt att få vara med "backstage" och få se alla underbart fina hästar osv. Liksom fransmannen står i samma stall som oss... Hallå hur coolt kommer inte det bli och se sen när han kommer med hans alla vackra hästar? Asså jag kommer sväva bland molnen dom här dagarna.

Men ja, så vi ska ju vara här hela helgen och så åker vi hem på söndagnatt.


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1500 läsare om du känner för det :)

2011-11-23 @ 10:14:49
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin