Globen horse show 2011

Postat av Clara | 2011-11-23 @ 09:55:36 | Allmänt | Kommentarer (1)

Jahapp, hej på er! Som jag kanske inte berättat så är jag med min bästa vän Lisa och hennes familj i stockholm just nu. Vi kom hit igår och va i Globen hela kvällen för att repa. Lisa och hennes Svettis ska nämligen vara med i showen och i shettisgaloppen. Jag tycker det är skit häftigt att få vara med "backstage" och få se alla underbart fina hästar osv. Liksom fransmannen står i samma stall som oss... Hallå hur coolt kommer inte det bli och se sen när han kommer med hans alla vackra hästar? Asså jag kommer sväva bland molnen dom här dagarna.

Men ja, så vi ska ju vara här hela helgen och så åker vi hem på söndagnatt.

Idag så börjar träningen vid 6 men vi kommer typ åka vid lunch för och fixa lite åt jazza. Men innan ska vi gå in på nån hästbutik här på Kungsholmen. Vi bor hos en kompis till Lisas föräldrar som bor på Kungsholmen. Smidigt! Så vi ska kika in där i den butiken innan vi åker, sen kanske vi skulle äta på ett jättemysigt fik inne i Globen city.

Aja ha det gott och är det nån som vill träffas så smsa mig och säg när ni är där; 0768280037 ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Vad roligt! :)

2011-11-23 @ 21:54:49
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin