Det här är min dag!

Postat av Clara | 2011-10-14 @ 18:14:13 | Träningar | Kommentarer (3)

Hej alla godingar! Äntligen fredag och vad säger vi om det? WIIIHOOOO!! Jag har tidigare ridit programridning för malin, LA:1, och sen det gick helt okej. Till en början var hon flamsig och orkade inte jobba på ordentligt. Men fick rätt bra ändå i protokollet. Något jag ska jobba på tills nästa helg när det är final och DM är:
  1. Övergångarna
  2. Halter/ryggning.. så hon kan skilja på det.
  3. Ökningarna i både galopp och trav & att sen kunna ta tillbaka henne utan att hon springer.
  4. Att jag ska våga rida på och inte köra den säkra vägen hela tiden!


Just nu har vi precis ätit en jättegod kycklingwook. Hemmagjord och allt. Sen blir det fredagsmys framför Idol. Jag kör på chokladen idag som ni kanske listat ut!

Hur ser er fredag ut kära läsare? :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ska mysa framför tv:en och äta mörkcoklate! ;)

2011-10-14 @ 20:31:48
Postat av: Petra

Skit snygg blogg! :)

2011-10-15 @ 02:21:27
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Yasmine

SV Jaha, va synd. Jag har en annan jacka i XS som är liiite för liten. ^^

2011-10-15 @ 09:41:17
URL: http://yassei.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin