Mini ost bricka!

Postat av Clara | 2011-10-21 @ 19:30:13 | | Kommentarer (0)

Hej kompisar! Fredag idag och jag och mamma är hemma själva just nu. Men båda Robin och pappa kommer senare. Jag och mamma inte speciellt hungriga så vi köpte hem lite av våra favoriter och gjorde en ostbricka. Super gott. Och förresten så har mina galsögon kommit, helt okej och nu ser jag allt igen, jippi!

Sen kl åtta är det ju idol igen. Jag hejar på amanda och moa. Det är mina absoluta favoriter, men jag gillar olle oxå jättemycket. Spännande och se hur det gick för dom när dom dansa med Britney förra söndagen oxå, haha! Men den som åker ut idag måste vara Linni, fyfan hon kan inte sjunga!

Vem hejar ni på i Idol idag och vem ska åka ut?


Och sigge ska ju självklart va med när ost serveras!

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin