Resultat...

Postat av Clara | 2011-10-22 @ 20:36:30 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (7)

Jag kan inte mer än säga att jag är så hilma besviken och jag har typ gråtit floder. Jag känner mig värdelös och funderar på att aldrig mer tävla dressyr igen för att slippa bli besviken varje gång. Celine va skit duktig och va jättefin på framridningen men blev trött (pågrund av långframridning), hon va kissnödig och brunstig så därför gjorde jag bort mig jättemycket och gjorde så att laget inte vann...

Mamma filma men jag vill inte visa det, sen va alla möjliga där och tog kort men vet inte vad det blev :(

Kommentarer
Postat av: HH

Ibland går det inte bra, du kan inte ta på dig lagets resultat - ni rider ju i lag tillsammans i fram och motgång! Du gjorde ditt bästa efter dagens förutsättningar, och lärde dig säkert något av det som du har nytta av i framtiden... En annan gång var eller är du den som hade bäst resultat ist! :)

2011-10-22 @ 21:43:02
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Tråkig känsla. Tänk över det och sen se framåt igen, de riktigt tråkiga o höra, men de ända rätta också! KRAM

2011-10-22 @ 23:02:55
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: sanna

det va verkligen inte ditt fel att laget inte vann!!:(

jag tycker du va grym och att dommaren dömde lite väl lågt för hon va verkligen skit fin vissa stunder!

2011-10-22 @ 23:08:48
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: mia

håller med Sanna till tusen! du va jätte duktig och gjorde allt du kunde

2011-10-23 @ 00:02:15
URL: http://fotointresserad.devote.se
Postat av: Sofia

Jag tycker absolut inte att du borde känna dig usel, det går ju inte att göra mer än sitt bästa. om du nu vet varför det inte gick så bra vet du vad du ska förändra till nästa tävling eller träna på. och som lag tävlar man tillsammans, det är inte bara en persons fel att det inte går som man hoppats :)

2011-10-23 @ 14:32:55
URL: http://jockeylife.blogg.se/
Postat av: Tuva ♥

Neej vad tråkigt. :( Inte tråkigt till förlusten för sånt händer, det går upp och ner <3 Men tråkigt till hur du känner.

Ta verkligen inte på dig skulden, ibland går det bra, ibland går det uselt!

Sluta verkligen inte tävla för det, ta till dig och se det som en nyttig erfarenhet, sen går du vidare och kör på igen! <333

2011-10-23 @ 14:50:58
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Lisa Fager

Såg din ritt och jag tycker inte att det såg så farligt ut! Vi satt och räknade resultat när du skulle rida och direkt när du kom in så såg hon helt underbart fin ut! Tyvärr blev du ju som det blev men du gjorde det bästa och det och mellan allt det där var hon sjuktligt fin!



Det gick ju piss för mig... tror aldrig Paloma gått sådär dåligt... hon SPRANG hela programmet kastade sig in mot mitten för minsta lilla ljud och stack iväg i galoppfattningen...



ni är super fina tillsammans! :)

2011-10-25 @ 14:36:16
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin