Vann ett par glasögon från lensway

Postat av Clara | 2011-10-20 @ 08:18:02 | Vill ha | Kommentarer (2)

Mamma va med igår på någon tävling på facebook igår. Man skulle bara gilla deras sida på facebook och om man va bland dom 2500 första och klicka så vann man. Och mamma va med och vann. Perfekt för mig eftersom jag nyss fått veta att jag fått sämre syn igen och att vi just nu håller på och försöker hitta linser som passar. Men det kommer aldrig gå att hitta exakt rätt styrka till linserna för mina fel, utan då måste jag ha glasögon. Så nu fick jag välja ett par som fick rätt styrka och så hoppas jag att dom passar. Hilma glad blev jag iaf! Men eftersom det bara fanns vissa att välja mellan så blev det inte dom snyggaste men i alla fall ett pra dugliga!

Tog dom här! Helt okej ändå.. hoppas jag passar i dom bara ;)


Kommentarer
Postat av: Terminalglasögon info

Grattis till dig och din mamma. Inte alltid man vinner tävlingar. Härligt att få gratis glasögon också.

2011-10-24 @ 22:25:35
URL: http://www.terminalglasogon.com/
Postat av: Micke

Vilka glasögon är det? De närmsta jag hittar är <a href="http://www.lensway.se/glasogon/ltede/LT1002">ltede glasögon</a> Men de ser inte helt rätt ut?

2011-10-30 @ 13:50:40
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin