JIPPI ÄNTLIGEN!!

Postat av Clara | 2011-09-27 @ 15:32:10 | Allmänt | Kommentarer (1)

ÄNTLIGEN HAR BLOGG.SE FIXAT EN APP SÅ MAN KAN MOBILBLOGGA!!!!
Bra va? Nu jävlar!! :D

Haha jag har nyss kommit hem från skolan.
Jag fick sluta tidigare från idrotten bara för jag ä sjuk och kunde inte vara med och simma så jag gjorde ett origenteringsprov och sen fick jag sluta. Snart ska jag ner på stan och fika med mig kära vän Hanna. Sen ikväll är det dressyr/mark för Malin. 

I helgen är det dressyrtävling. Det är omgång 2 av div II. Heja Fagersta!

Mitt nya skydd till iPhonen kom idag oxå. Från fyndiq för typ 50 spänn. Det va exakt ett sånt här jag ville ha så det blev jättebra.


Kommentarer
Postat av: n elly

Åhh den måste jag ladda ner :D Sist jag sökte på det så fanns de inte..

2011-09-29 @ 11:27:20
URL: http://njidon.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin