Tänkte bara informera!

Postat av Clara | 2011-09-24 @ 13:28:26 | | Kommentarer (1)


GÅRDAGENS RIDPASS:

Igår va det dressyrlektion för Kerstin. Jag va jävligt förskyld och va helt tjock i halsen, men kämpa på endå. Även fast jag är sjuk och det blir jobbigt när jag rider, så kan inte jag bara sluta mitt i när jag rider, speciellt inte när det går bra. Celine va jättefin igår. Vi tränade på att hitta takten och räkta spegen mellan väggstolparna i ridhuset, och genom det liksom länga och korta och sen känna vad som är bäst mig en själv och sin häst. Vi red det i båda trav och galopp. Celine hade svårast att korta galoppen och hon blir väldigt låg i galoppen så försökte jobba med det lite. Annars va hon jättefin och hon va jättesvettig efter!!


DAGENS RIDPASS:

Idag va vi ut tidigt på förmiddagen. Jag är fortfarande sjuk så tog en lugn barabacka ritt ut i skogen. Det va perfekt höstväder idag med klarblå himmel och strålande sol, och så lite små kyligt men det gjorde inget. Så det va jättemysigt att rida ut idag. 

Bara info liksom.. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia Sivén

Mysigt! :)

2011-09-24 @ 18:20:09
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin