Fullspäckad helg

Postat av Clara | 2012-04-15 @ 21:40:56 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (0)

Ja som ni förmodligen läst så har jag tävlat igår och varit funktionär hela dagen idag. Resultat, bilder och filmer från igår kommer imorgon. Det blir roliga nyheter ;) ponnyn va jätteduktig kan jag i alla fall säga!

Sen idag var ju jag speaker för första gången på våra dressyr tävlingar på storhäst idag. Jag va helt seriöst kung och tabba mig nästan ingen gång alls, inte så det märktes iaf. Så jag kommer förmodligen få vara speaker på fler storhäst tävlingar i dressyr.

Imorgon är det skola igen så nu ska jag snart sova. Ha det bra bästa läsare!! :D

En bild från igår, tagen av Sanna (hillaryochfleur.blogg.se)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin