Resultat igår

Postat av Clara | 2012-04-09 @ 15:27:05 | Hopptävlingar | Kommentarer (0)

Hejsan. Nu har jag äntligen kommit åt en dator. Jag sitter just nu på stallets kontor och lånar deras dator. Jag är funktionär på storhästtävlingarna idag så det är därför jag inte kunnat blogga.

Men som sagt så tävlade jag igår. En LD tidigt igår morse. Det gick faktiskt jättebra. Hon tyckte det va roligt bara och hon hoppade utan att stanna på framhoppningen. Sen inne på banan så fick vi två skit stopp. Men hon var inte dum utan vi kom fel på hindret och då blir Celine lite rädd om sig. Men vi kom runt och det är jag jättenöjd med.

Jag och Celine är ju inte ute efter några resultat i hoppningen. Vi tävlar bara hoppning för skojs skull så det viktigaste igår va att Celine tyckte det va kul och det gjorde hon verkligen. Men en film kommer ikväll eller imorgon för mamma har filmat i alla fall :)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin