Första designjobbet

Postat av Clara | 2012-01-30 @ 16:49:50 | | Kommentarer (2)

Nu har jag setat sen jag kom hem från skolan och fixat med en design som en tjej har beställt. Jag hoppas hon blir nöjd. Det är lite tidskrävande det här med bloggdesign ändå. Jag satt hela kvällen igår och nu i två timmar till. Men ska det bli bra så måste man lägga ner så mycket tid.

Idag så ska Celine få skrittas som vanligt på måndagar. Se ska jag iväg och träna combat på Arena. Förövrigt kommer den här veckan blir ganska skön för vi är komplediga på fredag för vi har öppet hus på torsdagkväll. Det stavas S - K - Ö - N - T !

Veckoschema för v. 5:

MÅNDAG: Skritta
TISDAG: Dressyr för Malin
ONSDAG: Rida ut
TORSDAG: Vila/skogen
FREDAG: Kanske rihuset eller skogen
LÖRDAG: Tömköra
SÖNDAG: Rida på åkern



Kommentarer
Postat av: ebba

Vart har du köpt tröjan? :)

2012-01-30 @ 17:28:20
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! Tänkte du rida på åkern på sön? :)

Med vem då isf? Jag och Monty kanske kan hänga på om det går bra? ;)

2012-01-30 @ 21:20:29
URL: http://livmedponny.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin