Snygg jacka!

Postat av Clara | 2012-01-31 @ 08:43:20 | Vill ha | Kommentarer (1)

God morgon. Sitter i skolan och har SO, vi har en vikarie som luktar svett och är jättetöntig, en allmänt irriterande vikarie. Idag ska vi åka skridskor på idrotten. Jag är så dålig så det är ju nästan synd om mig. Vi ska spela två mål och om någon passar mig så jag inte når bollen så kommer jag inte sträcka mig nå extra för att ta bollen för då kommar jag ramla... så illa är det.

Sen ikväll är det dressyr för Malin då. Det behövs kan jag säga, Celine är vädigt stel och oriden i dressyren nu. Har blivit mycket vila och snabba uteritter för det har blivit så konstiga tider osv och jag har haft mycket att göra. 

Sen ville jag bara visa den här snygga jackan som älskar. Den har funnits ett tag nu men visst är den dösnygg. Jag vill verkligen ha en. Den finns ju i rött och blått oxå men jag vill ha den bruna. SUPERSNYGG!




Kommentarer
Postat av: ebba

Skit snygg!

2012-01-31 @ 15:52:44
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin