Söndagsmorgon

Postat av Clara | 2012-01-22 @ 11:36:58 | | Kommentarer (1)

Hejsan. Är ni vakna? ;)
Idag så har jag massor att göra. Först ska jag ne roch kolla på Robin hockematch. Sen ska vi ut till stallet och jag ska rida ut en sväng. Sen kl 5 så ska vi ha pizza kväll i stallet med alla som ska tävla i lag den här säsongen. Roligt roligt. Och då ska även jag skriva ett reportage om oss till Fagersta posten. Vi har ju fått upp två lag i div 1 nu. Både i hoppning och dressyr så det är ju lite coolt för vår lilla klubb.

Ja annars då? Jag har varit rätt dålig på att blogga på senaste tid. Men ni vet att jag bloggar så ofta jag kan. Jag tänkte att jag kunde tipsa om min andra blogg. Jag har börjat blogga där igen. Så om man är intresserad av och se lite mer vem jag är så finns jag på, pattens.blogg.se. Jag vart as nöjd med min nya design där. Hehe, ikonerna där uppe vart as bra.

Idag ska kameran med till stallet så då får jag ta lite bilder som jag kan vida er sen. Blir det bra?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle gärna vilja veta varför din häst ligger på annons. Vilka anledningar och ska du köpa ny häst sedan? :)

2012-01-22 @ 23:24:07
URL: http://sofialovee.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin