GPA hjälm

Postat av Clara | 2012-03-26 @ 15:33:06 | Vill ha | Kommentarer (1)

Vad tycker ni om GPA hjälmen? Jag har förut inte kollat något speciellt på dom och har inget haft någon speciell åsikt om GPA hjälmen men nu så har jag börjat "öppnat ögongen" för den och nu tycker jag att det är skit snygg faktiskt. Om jag hade hade brun utrustning skulle jag lätt kunna ha en brun oxå. Skit snygga ;)

Och som ni kanske märkt så har ju ryttarbloggar på facebook öppnat en ridshop online, rbshop.se så där finns nu dessa två hjälmar. Den bruna med stjärnor va ju ganska cool. Så ska ni köpa hjälm kan ni ju gå in här och köpa :)

Klicka på hjälmarna för att komma till shopen!



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker att dom är jätte snygga!:)

2012-03-26 @ 15:44:06
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin