Kerstinfredag

Postat av Clara | 2012-03-09 @ 19:13:08 | Träningar | Kommentarer (0)

Hej allihopa :) ÄNTLIGEN HELG eller vad säger ni? Jag har precis käkat god mat, fläsk ytterfilé med potatisgratäng och sallad. Nu ska jag sätta mig och göra en design åt mina vänner Vendela och Sanna, bara för att jag är super snäll. Sen imorgon har Isabella beställt och sen har jag två tjejer till. Så det verkar vara rätt så populärt ändå.

Idag var det ju kerstin träning och det gick as bra verkligen! Hon va lite springig i början men sen gjorde vi en as bra uppvärmnings övning. Så efter det vart hon super fin. Vi tränade lite på öppnor, skänkelvikningar, ökningar, förvändgalopp och lite halter och övergångar. Ja man hinner med mycket på 45min för Kerstin. Super bästa Kerstin :D



Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin