Till mormor!

Postat av Clara | 2012-03-21 @ 21:02:36 | Vill ha | Kommentarer (2)

Hej mormor här kommer ett inlägg just till dig. Tänkte visa vad jag önskar mig i födelsedags present. Hehe jag är så rolig av mig. Jag vill ha en Onepiece eller en zipperall. Jag vill ha någon av dessa :) Kram kram!

Sidorna till där man kan köpa dom:
Länk till den svarta zipperallen HÄR
Länk till den röda zipperallen HÄR
Länk till den marinblåa Onepiecen HÄR
Länk till den marinblåa med mönster Onepiecen HÄR

Spelar ingen roll vilken av dessa :D



Kommentarer
Postat av: alice ♥

sv; haha mjoo.. fast hon vill varken det ena eller de andra :( Och hon säger att vi kan diskutera det, men det kommer alltid att bli samma svar buhu :( hah, ledsen alice!



jag tycker den längst upp till vänster och längst ned till höger var absolut snyggast! Mjau ju ;)

2012-03-21 @ 21:30:46
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

ÅÅh najs! :D

SV: Är med nu, har lagt ut bilden på tidsinställt imon :D

2012-03-21 @ 22:49:01
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin