Träna program idag

Postat av Clara | 2012-03-30 @ 19:31:53 | | Kommentarer (1)

Hejsan. Skönt med fredag och påsklov eller vad säger ni? ;) Jag, Sanna och Ellen skulle försöka rida program idag men det blev bara kaos. Vi fick först byta ridhus för det va ridlekis i lilla ridhuset. Sen när vi kom in i stora ridhuset så tömkörde en och sen va vi typ 6 andra samtidigt som vi skulle rida program. Funkade inte rikigt så bra..

Men jag ska gå upp och rida igenom programmen imorgon igen. Fast bara lite snabbt så det känns bra sen skrittar jag ner igen och badar och knoppar henne. Hon får inte bli för trött!

Just nu har vi precis käkat tacos. Mums va gott det va. Det va as längesen jag åt det faktiskt. Eller ah, kanske några veckor i alla fall. Imorgon ska jag spinna en timme, gå på möte med USEK, rida program, bada, knoppa, fläta och packa. 



Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag åt också tacos idag!;)

2012-03-30 @ 20:02:11
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin