Div 1 finalen

Postat av Clara | 2012-05-20 @ 11:18:34 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (3)

Ja god morgon jag är som en zombie just nu med feber och ont i halsen men det va det väl värt. Igår va det ju final i division 1 på hemmaplan. Det va första gången jag skulle rida LA: P1 och andra gången totalt. Men först va det en förklass (lagtävlansprogrammet) :)

Lagtävlansprogrammet - Framridningen kändes sådär. Hon va dryg och ville inte va med mig alls. Och så blev et på banan oxå. Jag red för dåligt och hon retades med mig och det blev inge bra poäng heller. 

LA: P1 - Nu var Jimmy med (vår lagledare) och han hjälpte mig på framridningen. Det gick mycket bättre och hon kändes med mig hela tiden. Sen väl på banan så gick det superduper mega bra. En dålig halt i början men annars va hon super duktig och jag ville nästa börja gråta för jag va så glad. Vi fick 60%!!! :D Godkänt resultat på vår absolut första regionala LA: P1 :') *stolt* 

Laget kom 3a efter två super duktiga lag som ridit dom här klasserna tusen gånger innan!

Med tanke på våran otur på senaste tid med stallet i karantän så vi missade vår enda chans att tävla LA: P1 innan finalen, att Celine blev halt i lördags när det var programridning för Lena och att jag blev sjuk när Celine blev frisk i onsdags. Åh va stolt jag är!

Film på LA: P1 :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!:D Och krya på dig :)

2012-05-20 @ 12:49:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis! :D

2012-05-20 @ 21:31:59
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Grattis!!

2012-05-23 @ 20:45:33
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin