Skriver av mig

Postat av Clara | 2012-05-31 @ 09:06:07 | Patricias inlägg | Kommentarer (2)

Hej.. Jag mår piss. Vill försvinna, gå och dö och aldrig komma tillbaka. Jag önskar man kunde spola tillbaka tiden och göra allt ogjort. Dö dö dö dö dö! Jag vet inte längre vad jag ska göra. Jag känner mig inlåst i ett fängelse och jag får aldrig visa mig bland andra. Fast det kanske är bäst så....

Jag problem. Men jag kan inte skriva vad det är. Jag kan inte lämna ut det här, I guess. Jag mår som sagt i alla fall piss just nu och vill inte prata om det mer. 

Idag så ska Emilia rida igen sen har vi Usek möte efter. Trevligt. Nu ska jag snart gå till skolan. Hatar torsdagar. Hatar mitt liv. Hatar mig själv. FAN! (sorry)

Tur att jag har dig Celine. Idag ska spendera all min tid i stallet. Precis som igår. Vill inte va någon annanstans just nu. Vill inte träffa några andra.. i stallet är jag ensam.



Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Usch, låter inte kul. Får hoppas allt blir bättre och du blir lite piggare på livet!

2012-06-01 @ 16:39:28
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Louise

Bästa du! Sluta deppa! Vet att livet kan vara lite tungt ibland men efter regn kommer solsken ;) Men håller verkligen med dig om att stallet får en att må bättre och får ju inte glömma att nämna vårat roliga "möte" vi hade ;) Du är bäst kom ihåg de! kram

2012-06-03 @ 01:50:08
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin