Vad har hänt?

Postat av Clara | 2016-10-18 @ 17:48:21 | Claras inlägg | Kommentarer (0)

 
Hej allesammans!
Jag är tillbaka och är förhoppningsvis här för att stanna ett tag.
 
Anledningen till att jag inte bloggat under senaste året är för att jag har helt tappat motivationen. Ska jag vara ärlig så försvann inte bara motivationen till bloggandet utan till det mesta, inklusive ridningen. Men jag är tillbaka, motiverad för att blogga och taggar tävling i dressyr den 22/10. 
 
Sedan jag bloggade sist har mycket hänt. Jag går idag andra året på samhällsprogrammet på Brinellskolan i Fagersta, med inrikting beteende. Skolan har varit tuff med mycket stress men nu börjar den lugna ner sig lite, får se hur länge det varar haha!
 
Vi har ganska många inlämmingar i skolan och jag klagar inte på det, utan det är bara det att allt kommer på en och samma gång. Därför har jag då varit stressad och kännt att tiden inte räckt till. 

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka för ett tag men det kan hända att jag halkar lite efter i publiceringen, just bare with me!
 
bilden är från vår vinst i Arboga 11/9 i år

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin