DM collektion

Postat av Clara | 2011-12-17 @ 09:49:26 | Vill ha | Kommentarer (1)

God morgon. Sovit gott? Det har i alla fall jag gjort! Idag ska jag rida ut i skogen och leka lite, det va så längesen, har blivit så mycket ridhus nu ett tag. Men det blir ju så på vintern, tyvärr. Idag är det bara en vecka kvar till julafton. WIE!

Men visst har dressyrmupparna vart helt otroligt duktiga som gjort den här fina kollektionen. Jag älskar den. Jag vill ha den marin/beiga tröjan och sen det marinblåa chabraket för det passar bäst till mina ridbyxor.. men det bruna skulle nog va skitsnyggt på Celine.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Okej, det är ju kul i alla fall, unghästar är lite speciella. :)

2011-12-17 @ 11:10:45
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin