Övergångstäcke

Postat av Clara | 2011-12-08 @ 09:36:16 | Vill ha | Kommentarer (0)

Jag håller på och letar efter ett övergångstäcke till Celine. De vi köte förra året va alldeles för stort. Och det är ju inte tillräckligt kallt än för vintertäcket. Just nu går hon med hennes varma stalltäcke under, och över har hon ett halsregntäcke med fleecefoder. Men snart kommer det bli kallare och då skulle det va perfekt med ett "övergångstäcke" men bara typ 100g eller nåt.

Jag hittade några bra från olika butiker..

Från My One (ny butik jag hittade nu och den verkar ha jättemycket bra saker så den kan jag tipsa om) och jag gillar det här för det hade hals och det vill Celine ha, hon tycker om hals.  Kostar 799:-


Det här hittade jag på Carlies. Oxå ett jättebra med bara 100g och det ser man att det är oxå här fram. Dock ingen hals men tycker om det ändå. Kostar bara 549:-

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin