Min gamla Celine är tillbaka!

Postat av Clara | 2011-07-31 @ 10:03:46 | | Kommentarer (1)

God morgon mina vänner! Jag har redan hunnit ut till stallet idag och haft morgonen och ridit. Flitigt! Nej haha, men vi hade morgon jouren och det gick på 30-40min typ så va alla hästar ute, sen gick jag och Celine upp på volten red lite dressyr på volten igen.. och jag måste bara säga att min ponny är tillbaka (inga dumheter idag), tränade på lite lättare saker som jag vet att hon kan men ändå liksom lite för och känna på na'.. Hon va iaf jätteduktigt!

Vi har jättefint väder idag så kanske åker ut och badar någonstans och Robin orkar det, annars tänker jag tamefan åka iväg med någon kompis, för här ska inte Patricia sitta inne! ;)

Bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Svar: Precis! :) Allt bra annars?

2011-07-31 @ 10:17:31
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin