Resultat 18/6

Postat av Clara | 2011-06-18 @ 20:28:28 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (7)

Hej nu har jag äntligen kommit hem från tävlingarna. Det har gått superbra och jag är jättenöjd med min lilla prinsessa som har kämpat väl idag! 

LC:1 - Hon va jättefin på framridningen och blablabla,orkar inte skriva så detaljerat just nu (ligger typ och sover för jag är så slut). Hon var rätt framåt men direkt vi kom in på banan så blev hon jätteseg och jag tror jag aldrig har fått rida så mycket som jag gjorde då. Traven gick as bra, fick en dålig halt men annars är jag nöjd med resten. Och det resulterade till en vinst på 187p och 69%.. Maarit som dömde klassen (hon brukar vara lite hård) sa att hon aldrig hade sett Celine så fin och på protokollet står det såhär "Prydlig uppvisning på välriden liten ponny. Blev lite spänd i ryggen i övergångarna. Du har en mjuk och fin sits och försöker inverka korrekt"

LB:1 -
Här va hon lika fin på framridningen. Och inne på banan började det super bra, det syns på protokollet oxå (7 - 7 - 8  o s v ) Men det kändes att hon va lite med på tårna och när det va galopp snett igenom så expodera hon och bytte galopp och gasa. Och så fortsätta nästa galopp oxå men lugna ner sig när jag vände upp och jag lyckades få en bra halt. Här fick jag 172p och 59%.. (ny domare) hon dömde kanske lågt och jag kom på 4:e plats, precis utanför placering. Men jag är nöjd ändå. 

Julia Cup - Det var ju även omgång två av Julia Cup oxå som vi har här på Fagersta RK. Först red vi två klasser i mars där första omgången av cupen var, då gick det rätt bra och fick två ritter på typ 68% och 67% och idag red jag ju på 69% och 59% och då lägger man ihop alla fyra procent och sen får man en vinnare. Och förra året vann Sanna men i år så slog jag henne och VANN!

Filmer kommer så fort mamma laddat upp dom och bilder kommer i inlägget efter för då kommer massor med bilder, för det vill ni väl se??



Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis:D

2011-06-18 @ 21:27:14
Postat av: Elin

Grattis :D

2011-06-18 @ 22:47:39
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jättegrattis! :D Vad roligt! :D

2011-06-18 @ 22:52:51
URL: http://englic.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

GRATTIS!

Det är ni värda, ni är ett väldigt prdligt ekipage! :D

2011-06-19 @ 13:50:34
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Liza och Sofia

Grymt, grattis!! :D

2011-06-19 @ 16:58:15
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRATTIS!!!!!!:D

2011-06-19 @ 18:14:09
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan du skriva till mig på mail eller som svar på kommentar angående detta; Hur funkar dina kilformade plattor, är de bra om man har dressyrsadel & rider dressyr på skog & mark? =) Kram, Emma.

2012-03-17 @ 16:20:09
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin