KMresultat & gissningslek!

Postat av Clara | 2011-11-13 @ 15:40:14 | Allmänt | Kommentarer (2)

Är nästan nyss hemkommen från stallet. Det va ju KM idag, haha men ja... *suck* jag orkar inte riktigt med det där. För just KM blir så himla seröst på vår klubb så det blir lite för mycket. Jag och Celine stanna ut oss på fyran. Både hon och jag var inte så taggade. Celine är dunder bunstig, jag var inte alls fokuserad, hon ville bara ner till Iris och jag brydde mig inte ett skit. Exakt så vare! Hon hoppa i alla fall 1an bra, kom både fel och jättesnett på 2an (som va rätt smalt plank), hoppade 3an bra och sen kom en stor oxer så då stanna vi ut oss. Haha man hör ju nästan vem det va som stanna eller hur?


[sen kom en stor oxer så då stanna vi ut oss. Haha man hör ju nästan vem det va som stanna eller hur?]
↑↑↑↑
OKEJ den som gissar rätt på vad jag menar med det där sista jag sa får en fet länkning!
Tycker just den saken är viktig och måste tas upp oftare!
Så den som gissar rätt får en länkning sen i det inlägget tänker jag skriva vidare på det ämnet!



Vi hoppar hellre på träning! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia - NamnetDuMinns

Antar att det var du som tyckte den var stor och då blev även Celine osäker?! :P

2011-11-13 @ 17:17:18
URL: http://namnetduminns.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Tror det var du som "stanna" asså typ att du var osäker och då vart Celine det också ;)

2011-11-13 @ 19:16:36
URL: http://ponnystamp.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin