Dålig uppdatering

Postat av Clara | 2011-10-30 @ 10:05:40 | Allmänt | Kommentarer (0)

Hej alla läsare. Vet att jag vart lite tråkig men egentligen har jag vart jätterolig men inte för er tyvärr. Jag har b l a umgåtts med Linnea och Emmelie i fredags. Emmelie klippte kort, hon vart jättefin och om två veckor ska jag oxå klippa mig kort. Sen sov jag hos Linnea i fredags och på lördan så blev jag hämtad av pappa så åkte vi till stallet. Jag red och klättra lite snabbt (pappa gillar inte att va i stallet och mamma är i stockholm). Sen när jag kom hem så åt jag och sen gick jag till Linnea igen för att fixa oss till tjejkvällen hos Hanna. Hanna fyller år på onsdag så då hade vi lite förskottsfirande för henne igår. Och ja sen kom jag hem sent och orkade då inte slå på datorn utan la mig och sov..

Jag vet hur tråkigt det är och läsa sånna här texter när man bara ska förklara vad man gjort hela tiden. MEN jag tyckte jag var skyldig er en förklaring till varför jag inte bloggat liksom.

Här är min kära vän emmelie när hon har klippt sig, visst blev det bra? :D
hade inte nå andra roliga bilder att dela med mig av tyvärr..


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin