Dagens resultat

Postat av Clara | 2012-03-18 @ 22:01:04 | Dressyrtävlingar | Kommentarer (0)

Hej. Nu skriver jag as snabbt för jag är jättestressad och ska gå hem till Robin oxå. 

LB:1 - jag red fram väldigt kort men hon va rätt fin. Inne på banan så va hon jättefin hela trav delen sen när galoppen börjar så exploderade hon på diagonalerna. Men annars va hon fin. Fick 61% :)

Lagtävlans - Här va hon jättefin och lyssnade jättebra. Vi fick till och med till en ryggning. Jag vart as glad. Sen vart hon typ för fin. Asså för fin, framåt. Så hon fick för lätt till att byta så hon böt i galoppen i galoppbågarna. Men hon va så himla fin och hon va inge springig efter galopperna så jag va as nöjd. Fick dock bara 53% men domaren dömde väldigt lågt och det var typ bara två eller tre som kommer över 60 precent.

Film från idag kommer imorgon eller senare. Nu måste jag packa och dra till Robin. Blääää jag är jättestressad och arg för det är skola imorgon. Bajs. Hejdå!

Och jag har föresten köpte en ny kavaj. Den är aaaaaas snygg!



Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin