Allt som är drickbart

Postat av Clara | 2012-05-17 @ 22:13:52 | Patricias inlägg | Kommentarer (2)

Såhär har jag ätit idag :) frukost: yoghurt - lunch: soppa - middag: soppa - efterrätt: ben&jerrys. Tur att glass går att svälja.. annars hade jag inte klarat mig. Liksom yoghurt och soppa i några dagar är inget att direkt hurra för. Fuck tandställning och fuck va ont det gör!

Idag red jag för Kerstin. Första gången jag red efter att hon har varit halt nu. Men det gick verkligen över förväntan. Hon va lite stel, men inget överdrivet. Hon va som vanligt nästan och det fick mig att andas ut. Jag menar.. div 1 final på lördag och om hon hade varit cp hade jag fan varit dödens. 

Ja nu vettefan vad som har hänt men welcome to the real Patricia. Mongolid ungjävel som nyss fått tandställning. Ja och jag är typ beroende av redbull, har en lika mongolid pojkvän och lika onormala vänner. Vart ska detta bära??



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fett fin blogg :)

va gärna med i veckansblogg :)

2012-05-17 @ 22:26:46
URL: http://jenniferuddh.blogg.se/
Postat av: becka

Fin du e !

2012-05-18 @ 21:19:34
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin