Älskar torsdagar

Postat av Clara | 2012-05-03 @ 09:28:47 | Patricias inlägg | Kommentarer (2)

Hoppas ni förstår min ironi i rubriken då vi slutar 4 och avlsutar de sista två timmarna med dubbeltimme NO. Ja nu fattar ni. Plus att idag är jag överambitiös och en jävligt snäll flickvän som hoppa över min sovmorgon och gick till skolan en timme tidigare. Jag är väl för jävla bra ibland. Men ska jag vara ärlig så behövde jag den här timmen. Vi har så jävla mycket i skolan just nu. 

Aja ddet va min dag. Nästan hela dagen... för sen fortsätter den med stallet och ridningen och sedan efter det ska jag till arena och träna SH'BAM (dans). Haha hektiskt liv vare va?



Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Låter hääärligt ;)

2012-05-03 @ 14:48:01
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Mikaela

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

2012-05-03 @ 15:14:52
URL: http://mikaelaliv.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin