Inge halt längre

Postat av Clara | 2012-05-16 @ 17:59:28 | | Kommentarer (0)

Nu är inte gumman halt längre. 4 dagar tog det. Det va bara en sträckning. Skönt. Men nu är det bara tre dagar kvar till finalen i div 1. Idag blev hon tömkörd av Carina, imorgon är det dressyrträning för Kerstin och på fredag är det lite "sista-minuten" ridning för vår lagledare med Jimmy. Så det känns bra ändå. Men jag kommer nog ha en pigg ponny. Hon va helt galen idag på tömkörningen. 

Sen har jag fått tandställning idag. Haha jag ser lite konstig ut just nu och det ser ut som jag har massa skrot i käften. Men jag är så jävla nöjd endå för snart kommer jag ha ett leende som kommer få alla killar att falla.. (skoja har redan kille ;))

image descriptionimage description

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin