Hej! Clara här ;)

Postat av Clara | 2013-08-25 @ 08:26:52 | Claras inlägg | Kommentarer (2)

Hejsan! Ja det är jag som är Clara och jag ska börja blogga lite smått här på ponnynceline! :)

Jag fick frågan igår om jag ville ta över bloggen och det Patricia sa även att ni skulle tycka det va jättekul så då tänkte jag, jo visst varför inte? ;)

Enligt kontraktet så äger inte jag Celine förrän den 1 september men eftersom att Patricia bröt foten i början på sommarlovet så började jag rida Celine ännu mer än vad jag gjorde innan vilket vart som en "träning" eller kanske mer som ett test (?) på att äga Celine så jag bestämde mig för att köpa henne för mina egna pengar.
Mamma och pappa skulle aldrig ha köpt henne åt mig så jag köpte henne för pengarna på mitt bankkonto ;)

Eftersom att jag är ny i bloggvärlden så undrar jag vad ni vill se här på bloggen. Kommentera om vad ni helst skulle vilja se och så kommer jag försöka blogga några gånger om dagen ;)

/Clara


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du ska börja blogga här, kommer läsa bloggen varje dag!
Tips på inlägg:
Dagens ridpass med bilder
Tips på utrustning
Outfits på dig o celine
Tävlingsresultat

Svar: Tack för tipsen Karin! :D
Celine & Clara

2013-08-25 @ 13:38:29
Postat av: Samira

Kul, kommer följa dig så ofta jag kan.

2013-08-25 @ 13:52:39
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin