Frågestund: svar del 2

Postat av Clara | 2013-11-12 @ 22:21:26 | Claras inlägg | Kommentarer (0)

1. Vad är dina planer med Celine under 2014? De enda planerna då (som det ser ut just nu) är att jag ska se till att tävla mer :)
 
2. Vad är din favorit mat? Det är nog kebabtallrik.
 
3. Vilken färg tycker du är snyggast på en häst/ponny? Det beror ju på vilken färg hästen har. Men ponny säger jag nog ljusblå/ljusrosa och häst marinblå/vinröd.
 
4. Om du fick välja skulle du då välja att ha en valack, hingst eller sto? Jag vet faktiskt inte. Skulle vilja ha alla tre haha!
 
1. Varför gillar du att rida? Jag vet egentligen inte. Det är nog för att man har en sån kontakt med hästen och naturen samtidigt.
 
2. Vad gillar du bäst? Hoppning eller dressyr? Hoppning ;)
 
3. Är din kille snygg? ;): Om man frågar mig så ja, andra vet jag inte vad de skulle säga men ja det tycker jag :)
 
4. Favoritprogram? Oj, jag har så många. Men typ TVD eller PPL :)
 
5. Varför började du blogga? (inget illa menat) ;): Patricia frågade om jag ville ta över hennes gamla blogg (denna) och jag hade funderat på att börja blogga ett tag och några utav Zmurfs läsare ville se min och Celines utveckling så jag tackade ja :)
 
1. har du fobi för något?? xD: Ja. Stå på scen för publik och så hatar jag ormar och spindlar :/
 
2. är skolan du går på bra? Sådär. Den är helt okej.
 
3. sniffar du axe? i sådana fall vilken? Nej.
 
4. har du någon konstig talang? Nej det tror jag inte.
 
5. vilket gymnasium har du tänkt och gå på? Jag funderade på JB i västerås ett tag. Men jag tror nog att det blir Brinellskolan.

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin