Div 3

Postat av Clara | 2014-03-29 @ 15:55:08 | Claras inlägg | Kommentarer (0)

Nästa vecka ska jag och Celine tävla i första omgången av div 3 lag som går i Fagersta. Vi ska rida lätt C2 tror jag om jag kommer ihåg rätt. Jag är verkligen supertaggad men jag kan verkligen inte programmet!! Har lite panik vid det här laget men det kommer nog gå bra, till slut ;)

I laget har vi 6 ekipage i år så vi ska variera så att vi får rida 2 tävlingar var. I de första och andra deltävlingen ska jag och Celine vara med så jag kommer inte rida i finalen, endast i Fagersta och Wirsbo. Frågan är bara hur jag ska ta mig till Wirsbo men jag har ev fixat så jag kan åka med Thilde och hennes ponny. 

Jag har inte varit så jätte koncentrerad på bloggen under senaste tiden för jag har bara inte orkat blogga eller inte haft tid. Men ju ska det bli skärpning på fröken Ivarsson!
För lite mer än 2 veckor sen så blev jag 15 yippi! Jag funderade på att blogga då men det fanns bara inte tid, sorry!

Hur Ida läser ni min blogg? Hahaha bara en liten fråga för lustens skull, alltså min, inte eran hahaha!

första dagen på året som Celine går naken i hagen, och dessutom blev hon duschad :)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin