Godmorgon!

Postat av Clara | 2015-02-27 @ 11:01:54 | Claras inlägg | Kommentarer (1)


Godmorgon! Idag vaknade jag nog på bästa sättet någonsin, om man inte räknar med att hunden väckte mig. 
Det första jag gjorde på morgonen var att ta en snabbdusch vilket verkligen fick mig att vakna till, och det var så skönt! Nu har jag nyss "ätit" min frukost, som bestod av en chokladdryck från Allévo, och ska ut med hunden. Det enda negativa är nog vädret. Jag som vill ha sol och vår, inte molnigt och snö kvar på marken.

Jag är så taggad inför Kerstinträningen idag! Jag vet egentligen inte varför jag är så taggad men det ska bli superkul!
Vad ska ni göra idag och hur brukar ni starta era mornar? 




Kommentarer
Postat av: Emelia

Godmorgon. Jag startar dan nu när det är lov att gå ut till stallet o släppa ut hästarna o fixa lite där sen går jag in och äter frukost. Hur gick det på Kerstinträningen? Kram

2015-02-28 @ 07:18:10
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin