Snart en vecka sen..

Postat av Clara | 2015-04-11 @ 14:02:20 | Claras inlägg | Kommentarer (0)

Nu är den ungefär en vecka sedan jag bloggade sist, men det är egentligen inte det som själva inlägget kommer handla om. 

För snart en vecka sedan åkte jag ambulans till sjukhuset i Västerås efter att jag svimmat hemma på grund av lågt blodtryck. När jag svimmat hade jag slagit i antingen huvudet eller axeln i diskmaskinen så den lyckades jag ha sönder totalt. 
Väl framme så fick jag göra en massa olika tester, ta olika prover och svara på frågor. 

Enda sedan dess har jag varit väldigt försiktig med att inte resa mig upp allt för snabbt och tagit det någorlunda lugnt med fysiska aktiviteter. När jag varit hemma har jag antingen sovit eller läst bok, vilket lett till bristen på nya inlägg, men jag ska bättra mig, jag lovar!



Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin