Tillbaka från uppehållet

Postat av Clara | 2015-06-29 @ 20:11:58 | Claras inlägg | Kommentarer (2)

 
 
Hejsan allihopa, det var ett tag sen!
 
Jag har nyligen kommit hem från en semestervecka i Spanien och kände att nu vill jag komma tillbaka med ett inlägg. Jag kände så redan i mitten av själva resan men internetet på hotellet var verkligen supersegt och krånglade mycket så det fick bli nu istället. 
 
Som jag nämnde i mitt senaste inlägg så ska jag börja blogga nu igen när jag nu under sommaren har tid eftersom att vi har sommarlov!!! Jag kommer försöka uppdatera varje dag men vi får se hur det blir med det. 
 
Inlägg om semesterveckan kommer senare!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad kul! Kan du inte skriva lite om vad som hänt under sommaren, bra/dåligt om du vill :)

2015-06-29 @ 21:37:24
Postat av: Emelia

Ååå va roligt att du är tillbaka och hoppas att du hade super i Spanien! Kram

2015-06-30 @ 08:19:31
URL: http://www.nouw/emeliaperala
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin