Det var ett tag sen..

Postat av Clara | 2015-03-31 @ 19:50:28 | Claras inlägg | Kommentarer (0)



Nu var det ett tag sedan jag skrev något på bloggen men just nu fick jag värsta rycket och bara bestämde mig för att lägga upp något snabbt och enkelt.

Under förra veckan hade jag verkligen otur så det bara skrek om det. Lyckades klämma tummen i bildörren, så jävla sämst! För att vara ärlig så har jag ingen aning om hur jag lyckades, men på något sätt så gjorde jag ju det. 
Den här veckan hoppas jag på bättre tider och mycket godis, eftersom att det är påsk i helgen! 

Om ni inte redan gör det så kan ni gå in på min Instagram och följa mig där för att se vad jag sysslar med när jag inte bloggar. Heter @claraivarssonnn där! 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin