Mitt sommarlov

Postat av Clara | 2015-07-05 @ 13:09:11 | Claras inlägg | Kommentarer (1)

@Ida Asplund
Förlåt att det här inlägget dröjde!!

Jag fick tidigare frågan om hur mitt sommarlov har varit än så länge och jag skulle göra ett litet inlägg om det som tyvärr blev fördröjt. 
Men nu ska jag beskriva vad som hänt än så länge under mitt sommarlov. Kag har inte gjort speciellt mycket men här är det jag gjort.

14/6 så tävlade jag i Arboga. Det var då finalen i ponnyallsvenskan då jag slutade på en tredjeplacering på 67,321% i kategori C.
bilderna är från den tävlingen och fler kommer sen

Mellan tävlingen och min resa till Spanien så har jag spenderar dagarna i stallet, eller hemma med antingen Youtube eller Netflix i telefonen eller på teven. Vi har inte haft så fint väder innan Spanien så det blev tyvärr inget solande eller badande då. 

Väl i Spanien så har jag, som jag skrev i mitt senaste inlägg, badat och solat. Det var verkligen supermysigt att ta en vecka ledigt från hästen och åka iväg. Jag har självklart saknat henne jättemycket och såg fran emot att komma ut till stallet tisdagen efter att vi kom hem.

Nu under veckan jag varit hemma så har jag praktiskt taget spenderat mina dagar med att titta på film och träna. Jag har knappt lämnat huset förutom när jag skulle till stallet pga att många av mina vänner her varit borta eller så har de gjort samma sak pga värmen men nu ska det bli skärpning här! Jag måste verkligen komma över min lathet och orka lämna huset och tex stocka och bada med kompisar nu när de första som var borta kommit hem igen. 

Hur har eran sommar varit än så länge?


Kommentarer
Postat av: Emelia

Super bra! Saknar bara min fin ponny ;(Väldigt varmt men ska inte klaga! Vi kanske kan va nån gång? Kram

2015-07-05 @ 15:49:18
URL: http://www.nouw/emeliaperala
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin