Stressad..

Postat av Clara | 2016-10-31 @ 16:03:38 | Claras inlägg | Kommentarer (0)

 
Hej allesammans!
 
Jag har märkt att det här med bloggandet inte riktigt går vägen. Jag är för tillfället super stressad och kommer nog vara tvungen att spendera hela lovet med att plugga. Dessutom mår jag skit så det gör inte saken bättre, hahah!
Jag tänkte kolla om någon av er har något tips på vad ni vill se på bloggen, då jag saknar motivation om vad jag ska skriva + eftersom att det inte är särkilt mycker som pågår i mitt liv för tillfället så känns det onödigt att skriva om absolut ingenting, om ni förstår hur jag tänker. 
Jag försöker komma på vad som kan vara intressant att läsa om och jag antar att majoriteten av er vill läsa om min och Celines utveckling tillsammans, typ "Dagens Ridpass" eller liknande men det kan inte vara det enda jag lägger upp, eller? 
 
Låt mig i alla fall veta vad ni vill läsa om så jag förhoppningsvis kan få igång bloggandet, haha!
Kram!♥ 
(Har dessutom inga nya bilder att lägga upp så ni får stå ut med gamla bilder haha!)

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin