Sommarkropp?

Postat av Clara | 2015-02-28 @ 17:10:27 | Claras inlägg | Kommentarer (1)

Jag kan inte vara den enda som redan får ångest över att jag eventuellt inte kommer ha sommarkroppen fram till i sommar, så jag tänkte dela med mig av mina motivationer och "utmaningar" och skriva lite vad jag tycker om dessa.


två superbra benträningen men föredrar den översta. den andra är mer som en daglig utmaning.
superbra och enkel hjälp för igångsättning
jobbig men hjälper mot min svaga rygg
väldigt lätt och bra träning som inte är allt för jobbig
lite lättare träning för dig som är springsugen. kan utföras både på löpband eller utomhus.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥

Vad är det att få ångest över?! SKIT i vad andra tycker <3 Det är en sak att vilja t.ex bli mer hälsosam, det är alltid bra, men har du inte tänkt på att vara i stallet är typ ett helt träningspass?? Mocka, packa höpåsar, rida, borsta, ja typ allt tränar olika delar av kroppen! :)

Svar: Tack så jättemycket att du bryr dig, men ångest är något jag alltid har om jag inte tränar och bara äter skräpmat.
Att stallet är en träning är självklart sant, men jag känner att jag vill ha mer, om du förstår :)
Celine & Clara

2015-02-28 @ 17:27:36
URL: http://neapocalypse.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin