FILM

Postat av Clara | 2011-08-15 @ 13:59:34 | Filmer | Kommentarer (3)

Då har mamma än så länge bara laddar upp LAn och den prisutdelningen. Men tänkte att jag kunde visa er den. Orkar inte lägga till musik eller nåt, tar för lång tid och jag är lat.

Något jag glömde berätta va att jag gjorde ju faktiskt en stor miss i LAn, eller Celine exploderade i sista mellan galoppen på diagonalen, sen blev hon stark så det ser riktigt hemskt ut men det va ju mot slutet som tur va, fick två 4or för det, kunde faktiskt lika gärna fått 2or typ. Men jag fick till en sista halt så fick en 6 i slutet. Haha sen skratta båda jag och domaren.

Det va domaren som delade ut rosetten och det första hon sa va "tur att ni inte hoppade ut", och tänk om jag hade gjorde det? :o Jag svarade "haha ja vi kör alltid en liten extra uppvisning mot slutet" och då sa hon "tur att det va i slutet" men sen sa hon att min häst va jättefin och att hon gick superfint och att jag red jättebra och att jag skulle hälsa min tränare det!

Så ha lite överseende med sista galoppen,

tänk va trött hon va!





Kommentarer
Postat av: Tuva

Åhh vilket ursnyggt ekipage ni är!



Grymt duktiga :s



SV: Eller hur? Sinnesjukt ju...?

2011-08-15 @ 15:28:01
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Linnea

grattis igen!

Du är sjukt duktig! :-)<3

2011-08-15 @ 22:55:20
Postat av: Elin (fotoblogg)

Hej! Var gärna med i veckans blogg :)

Kram

2011-08-16 @ 23:05:22
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


bloglovin